“Any Sri Lankan business that wish to expand it operations should focus Google Adwords and generate more sales”

"Any Sri Lankan business that wish to expand it operations should focus Google Adwords and generate more sales"
by

Introduction 

මෙම මාර්ගෝපදේශය ඔබගේ ව්‍යාපාරයට මග පෙන්වීම් සහ ගණුදෙනුකරුවන් රැගෙන යාමට Google Paid Search භාවිතා කරන ආකාරය පිළිබද මූලික අවබෝධයක්‌ ලබා දීමට සැලසුම් කර ඇත. Paid Search සහ Organic Search වලින් එය එකින් එක වෙනස් වන්නේ කෙසේද යන්න පැහැදිලි කර ගැනීමට අපි දැන් සූදානම් වෙමු. එසේ නම් අපි කතා කිරීමට යන්නේ Paid Search භාවිතා කළ හැකි විවිධ ක්‍රම ගැන, වැටුප් ගෙවීම් සිදු කරන ආකාරය, සමහර ප්‍රචාරක උපාය මාර්ග සාකච්ඡ පිළිබදවයි.අවසානයේ, උද්ගෝෂණ ප්‍රමිතික ඵලදායිතාව පිළිබද කොයි ආකාරයට මැනිය හැකිද යන්න බැලීමයි.

A Quick Note:-

Paid Search Campaign සදහා සහය වන බොහෝ Search Engine තිබේ. ඒ අතර Google, Yahoo, Bing ප්‍රමුඛ වේ. මේ Article එකේහි අරමුණු සදහා අපි ප්‍රධාන වශයෙන් Google සහ එහි Paid Search Program වන Google Adwords වෙත අවධානය යොමු කරනු ඇත. ඔබට තිබේ නම් පැහැදිලි අවබෝධයක් Google Adwords ගැන, වෙනත් Search Engine ක්‍රියා කරන්නේ කෙසේද යන්න තේරුම් ගැනීමට හොද තැනක් වනු ඇත.


Paid VS Organic Search

SEM (SEARCH ENGINE MARKETING) යනු, Search Engines හරහා වෙබ් අඩවියක් අලෙවි කිරීමේ විවිධ ක්‍රම විස්තර කිරීම සදහා වන අතර Organic Search Engine Optimization සහ Paid Search Strategies යන ක්‍රමෝපායන් ඊට ඇතුලත් වේ. Search Engine Rankings මත පදනම් වූ Organic Search මත පදනම් වන අතර විවිධ SEO භාවිතයන් සමග Optimized කල හැකිය. ඊට වෙනස්ව, Paid Search ඔබට Search Engine දෙකකට  Specific Keywords හෝ Phrases භාවිතා කරන විට ඔබේ වෙබ් අඩවිය SERP පෙන්වනු ඇත. ඔබේ වෙබ් අඩවිය වෙත පර්යේෂකයන් යොමු කිරීමට ඔබ විසින් නිර්මාණය කරන ලද ads ප්‍රදර්ශනය කරනු ලබන්නේ SERP සහ ඔබ ගෙවිය යුතු ගාස්තුව සමන්යියෙන් ads මත පදනම් වේ. වෙනත් වචනවලින් කිව්වොත් Sponsered Search Listings වලට rank කිරීමට ඔබට ගෙවිය හැක.

Organic & Paid Listings / Search Engine පෙනී සිටින නමුත් ඒවායේ පිටු තුළ විවිධ ස්ථානවල ප්‍රදර්ශනය  කෙරේ.

screencapture-google-lk-search-1514356076188-43983

පහත පිටුවේදී ඔබට ලැබෙන diagram වලට සාපේක්ෂව Search Engine Results පිටුවකට සමාලෝචනය කරයි.පර්යේෂණ දත්ත අනුව,

වැඩිපුරම 70% මිනිසුන් Click on the organic search click කරන්නේ 30% පමණයි Paid Links Click කරන්නේ.

ඒ නිසා ඉන් අදහස් කරන්නේ ඔබ Paid Search කරන නිසා SEO කළ නොකළ  යුතු බවද ? නැහැ.එසේ නොවේ. Paid Search සමග අනිවාර්යෙන්ම Organic Search කල යුතු වේ.ඔබේ සමාගමේ අන්තර්ජාල පැවැත්ම වැඩි දියුණු කිරීම සදහා අතිශය බලවත් හා වටිනා වත්කමක් ඇති උපකරණයකි. ඉතින් අපි දැන් සොයා ගමු, ඔබේ ව්‍යාපාරය සදහා උපකාර කල හැකි Paid Search සොයා ගන්නේ කෙසේදැයි යන්න.

screencapture-google-lk-search-1514356076188-43983


How to use Paid Search.

Paid Search කියන්නේ මොකක්ද යන්න පිලිබදව දැන් ඔබට මූලික අවබෝධයක් ඇති,දැන් අපි ඔබ එය භාවිතා කල යුත්තේ කෙසේද යන්න ගැන කතා කරගනිමු.ඔබ එය භාවිතා කළ යුත්තේ කෙසේද යන්න අවධාරණය කරන්න, එය භාවිතා කළ හැක්කේ කෙසේද?

Paid Search කිසිවක් සදහා replacement නොවන බව පැහැදිලි කරගැනීම ඉතා වැදගත් වන නමුත්, ඒ වෙනුවට වෙනත් marketing strategies අනුපූරක කිරීමට භාවිතා කළ යුතුය. Paid Online Advertising කාලය හා වෑයම , සම්පත් ගොඩක් සහ හොද කළමණාකරනයක් ගොඩ නගා ගත යුතු අතර, ඔබ ඇත්තටම යමක් ආයෝජනය කිරීමට අවශ්‍ය වේ.

Paid Search කළ හැකි ප්‍රයෝජනවත් දේවල් කීපයක් පිළිබද අපි බලමු.

 

Landing Page Testing

Paid Search භාවිතා කිරීමට එක් අත්‍යවශ්‍ය සාධකයක් වන්නේ ඔබගේ landing pages පරීක්ෂා කිරීම සහ optimize කිරීමයි.උදාහරණයක් ලෙස,පහත දැක්වෙන්නේ Search Engine Results Page For best digital marketing Company in Sri Lanka.

 

Capture

ඔබට එම එක් දැන්වීමක් ගත හැකි අතර එය වෙනස් URL දෙකක් වෙත යන්න. ඒ නිසා විවිධ landing pages පිටු දෙකකට බෙදිය හැකිය.ඔබට එක් offer එකකින් page එකට යන එක් ad එකක් ලැබෙනු ඇත. (SEO page එකට Google Advertising පිටුවම), තව පිටුවකට තව offer එකක් සදහා (Digital Marketing) එම Offer එක සදහාම වෙන් වූ landing pages 2ටද ඔබට දැන්වීමක් පළ කළ හැකිය. තවද පැහැදිලි කළහොත් Pixel Clear අපගේ ආයතනය පහත සදහන් සේවාවන් 12ක් සපයයි.ඒ සදහා Landing Pages 12ක් නඩත්තු කර ගෙන යයි.

Service Landing Page
SEO pixelclearnew.jp.sanetra.net/ SEO Company in Sri Lanka
Social Media Marketing Social Media Marketing Company in Sri Lanka
Digital Marketing pixelclearnew.jp.sanetra.net

 

For Example: ඔබේ landing pages  වැඩි දියුණු කිරීම සදහා ඉතා වැදගත් සහ ඉහල නිර්දේශිත A /B test ලෙස මෙය හැදින්වේ.

Paid Search A /B testing, Landing Pages සදහා විශිෂ්ට ක්‍රමයකි. විවිධ Pages වලට මෙය බෙදී ඇත. අවසානයේදී, ඉහලම අනුපාතය Convert කර ඇති Pages සොයන්න.

Finding New Key Words

Landing Page Testing එකට අමතරව, ඔබගේ campaign එකට new keywords සොයා ගැනීමටද Paid Search හි වැදගත් කරුණකි.Google Adwords ඔබේ Ads ප්‍රදර්ශනය කර ඇති සියලුම Keywords display කරන Search Terms Report නම් වේ. වෙනත් වචනවලින් කිවහොත්, ඔබ Digital Marketing Sri Lanka ලෙස Search කරන විට Searches “best digital marketing company in Sri Lanka”. ඔබ නිශ්චිත වශයෙන් ඉදිරිපත් නොකළත් මෙම Web Site Viewer සෙවූ දේ “best digital marketing company in Sri Lanka යන Keyword එක ඇතුලත් වනු ඇත.එක් එක් keywords වල කාර්ය සාධනය පිළිබද තොරතුරුද අඩංගු වේ.එබැවින් ඔබේ campaign එකට එම Keywords එකතු කිරීම වටි දැයි තීරණය කළ හැකිය.

පහත දැක්වෙන්නේ Search Terms Report, වම් පැත්තෙහි keywords list වේ.

ඒවාට ‘එකතු කළ’ යැයි සදහන් නොවන keywords දැනට Account එකට ඇතුලත් කර නොමැත.මෙය ඇත්ත වශයෙන්ම Google Search හි ඔබගේ ව්‍යාපාරයට අදාලව Type කර ඇති Keywords list වේ. එබැවින් එය අතිශය වටිනා තොරතුරු වේ.උදාහරණයක් ලෙස, පහත keywords සලකා බලන්න.

 

* Digital Marketing Company in Colombo.

*Digital Marketing Agency in Sri Lanka.

*List of Digital Marketing Company in Sri Lanka.

මගේ campaign එක සදහා ඉතා හොද keyword එකක් වන අතර මම තවමත් එය මිලදී ගත්තේ නැත.ඒ විතරක් නොව, මම මේ report එක generate නොකළහොත් මම ඒ keyword එක දැනගෙන සිටියේ නැත.ඒ සියල්ලටම ඉහලින්, කවුරුහරි මෙම keyword සොයන විට සහ මගේ Ad වෙත Click කරන විට මට පෙනේ.

දැන් මෙම high conversation rate මට මෙම Keyword එක මිලදී ගැනීමට පමණක් සිදු කළ යුතු බව පමණක් නොව Search Engine Optimization සදහාද මෙම keywords භාවිතා කළ හැකිය.සමහරවිට මම මෙම keyword දෙසට යොමු කරගත් Landing Page සාදාගත යුතු හෝ මෙම keyword වටා ඉදි කරන ලද ඇනවුමකි.මෙම search Term Reports වලද, ඔබේ SEM Campaigns සියල්ලටම තවදුරටත් වැඩිදියුණු කිරීමට උපකාරී වන new keywords සොයා ගැනීමට Google Adwords Keyword Planner තුළ තොරතුරු භාවිතා කළ හැකිය.

Capture

Getting in the Game

Paid Search භාවිතා කිරීම සදහා තවත් විශිෂ්ට ක්‍රමයක් වන්නේ, අප පවසන පරිදි ‘Get in the game’ and rank higher than your competitors.Let’s look at www.pixelclearnew.jp.sanetra.net “Best Digital Marketing Company in Sri Lanka” යන වචනය සදහා Organic Search Results හි පළමු ලෙස අංක කර ඇත. ‘Digital Marketing Sri Lanka’ යන වචනය අංක 1හි නැත. එහෙත් ඒවා තවමත් ඉහලට නැග ඇත. එයින් අදහස් කරන්නේ ඔබට පිටුව පහළට එන විට ප්‍රථිපල බැලීම සදහා පහළ බැලිය යුතු බවයි. මෙය සැබැවින්ම විශිෂ්ටයි. නමුත් මෙම Keyword එක සදහා ඔවුන්ගේ high rank එක එයින් අදහස් නොකෙරේ. එනිසා කිසිම Paid Search Ads එකක් ක්‍රියාත්මක නොකරන්න.

ඔබ කුඩා පර්යේෂණ කරන්නේ නම්, ‘How to use digital marketers for small business’ විශාල Keyword එකක් බව ඔබ සොයාගෙන ඇති අතර එම query සදහා Ranks ඒ සදහා ප්‍රමාණවත් තරමක් අඩුය. ඊට ඉහලින්, ඔවුන් Google Adwords සමග Paid Search Campaign ක්‍රියාත්මක නොකරයි. එහෙත් ඔවුන්ගේ තරගකරුවන්, Paid Search Campaign සතුව ඇත. එබැවින් මෙය Paid Search Campaign ක්‍රියාත්මක කිරීම සදහා නියැදි නිදසුනකි.

Capture

 

Paid Search Can’t Stand Alone

ඔබ Paid Search කළ යුතු ආකාරය ගැන ඔබ සිතන විට, එය ගැන සිතිය හැකි හොදම ක්‍රමයක් වන්නේ එය ඔබගේ inbound marketing efforts අනුපූරකයක් ලෙස භාවිතා කිරීමයි. Search Engine Result Page (SERP) මත ඔබගේ presente උපරිම කිරීමට ඔබට Paid Search සිදු කළ හැක.

නිදසුනක් ලෙස, අපට Search Query Item එකක් best digital marketing company in Sri Lanka. ඔබ මෙම පිටුවේ දෙවන ස්ථානයට පත්වන Hubspot සදහා Organic Search Listing ඇති බව ඔබට පෙනෙනු ඇත. (Google Map පසු) නමුත් අපි ඒ සදහා Paid Search Ads පෙන්වන ‘Inbound Marketing’ යන keyword එක මිලදී ගනිමු. දැන් අපට Natural Search Ad, the paid on (ගෙවූ මුදල), ඔබ පිටු පහළට scroll කර ඇත්නම්, ඔබ විසින් Slideshare හරහා pixel clear සදහා තවත් Organic Search Listings සොයාගෙන ඇත. Search Engine Result Page ‘Inbound Marketing’ සදහා පුළුල් පරාසයක් ආවරණය වන පරිදි මෙමගින් විශාල traffic එකක් ලබා ගත හැක.

The Good News is :- ඔබේ ව්‍යාපාරය සදහා ද මෙය කළ හැකිය !!! Paid Search Campaigns වල ඔබගේ පැමිණීම වැඩි කර ගැනීමෙන් ඔබේ industry එකේ ප්‍රමුඛයා ලෙස ඔබේ සමගම ස්ථාපනය කිරීමට අවස්ථාව ලබා ගන්න.

දැන් ඔබ ඒවා හොදට භාවිතා කරන ආකාරය ගැන යම් අදහසක් තිබේ නම්, Paid Search campaigns Work ක්‍රියාත්මක කරන ආකාරය දෙස අපි බලමු.

How Paid Search Works

 

Keywords, Ads & Landing Pages

 

Paid Search Campaign වල ප්‍රධාන අංග 3ක් තිබේ.

  • Keywords
  • Ad copy
  • Landing Pages.

ඔබ මුලින්ම Google වලින් ලබා දීමෙන් keywords වලින් ආරම්භ කරන අතර, මිනිසුන්ට මෙම keyword සොයන විට results page එක ඔබේ Ads display කිරීමට Google හට කියයි. එවිට ඔබේ මෙම Ads Keyword සදහා ප්‍රදර්ශනය කිරීමට සැලසුම් කර ඇති අතර, ඔබේ ඉලක්කය වන්නේ Search Query ප්‍රමාණවත් තරම් ඒවාට ගැලපෙන ලෙසයි. එවිට දැන්වීම්කරුවන් ඔබගේ Ads මත Click කළ විට, එම Ads ඔබේ landing pages වෙත යොමු කරනු ලැබේ. ඔබගේ Landing Page එකේ ඉලක්කය වන්නේ, ඔබේ භාණ්ඩය මිලට ගැනීම හෝ සේවාව ලබාගැනීමට ඉදිරිපත් කිරීමයි.

 

Pay Per Click (PPC)

ඔබ paid search එකට අත්දැකීම් දී ඇත්නම්, ඔබ සමහරවිට PPC යන term එක ගැන හුරුපුරුදුව ඇත.මෙයින් අදහස් වන්නේ, ඔබ ඔබේ Google Ads ප්‍රදර්ශනය සදහා ගෙවීමට නොලැබෙන අතර, ඔබේ ad මත click කරන්නන් ඔවුන්ගේ mouse එක සමග ad ප්‍රචාරය කරන විට ගෙවනු නොලබයි. යම් කෙනෙක් ඔබගේ ad මත click කිරීමක් සිදු කරන විට ඔබ pay කරනු ලැබේ. ඔබ ad ප්‍රදර්ශනය 100,000 වාරයක් දර්ශනය වන අතර එක් පුද්ගලයෙකුට එය click කිරීම නිසා මෙම Paying per impression එකට (Called CPM ) වඩා බෙහෙවින් හොදය. CPM bidding ඔබට අර්ථවත් නොවන නිසා ඔබේ පිරිවැය ක්‍රියාත්මක වනු ඇත. ඒ වෙනුවට, you pay for each actual click, පසුව visitor බවට convert කිරීමට එම අවස්ථාව ප්‍රයෝජනයට ගැනීමට ඔබට වගකීමක් තිබේ.

CPI
CPC
CPTI

ඔබ click එකක් සදහා ගෙවිය යුතු ගණන ගණනය කරන්නේ කෙසේ දැයි සලකා බලමු. Google ඔවුන්ගේ මිල ගණන් නියම කිරීමට auction- style bid භාවිතා කරයි. ඕනෑම keyword එකක් සදහා ඔබට top bidder සිටී. සිතන්න එක click එකක් සදහා US $5 වැය වනවා කියලා, ඔබට ඊළගට next highest bidder ඉදිරිපත් කර ඇති කෙනෙකුට $4.50, තවත් $3.75 තවත් $3.00 වැනි මුදලක් මෙම keyword සදහා ඔවුන් ad click කිරීමක් අගය කරන බව අවසාන පුද්ගලයා වෙත සියලුම මාර්ගයේ සිට $ 2.25 කියමු.

ඒ වෙනුවට මෙම bids වල අඩුම අගයන් ප්‍රථිපල ලෙස අවම වශයෙන් වටිනාකම් සහිත (least Visible) ලක්ෂය සදහා මිල ලෙස භාවිතා කරනු ලැබේ. එවිට එක් එක් ස්ථානයේ වටිනාකම ඉහළට (more visible placements) වැඩි කර ඇත. (මෙම නිදසුන් සදහා $ 0.5වැඩිපුර මිලක් භාවිතා කරන්න.) මේ අනුව, හොදම bidder ඉදිරිපත් කරනු ලබන්නේ එක් අයකුට $ 2.50 ක් පමණි. එය $ 5.00ක් පමණි.

 

Quality Score

ඔබේ bid ලබා දී ඇති keyword සදහා පෙන්නනවාද නැද්ද යන්න තීරණය කිරීම සදහා ඔබේ bid විශාල භූමිකාවක් ඉටු කරන අතරතුර මෙම තීරණ ගන්නා විට Google විසින් “quality score” යන කාරණය සලකා බලයි. Quality Score යනු, අදාළත්වය සදහා ඔබගේ එක් එක් දැන්වීම් ලකුණු කරන Algorithem එකකි. ඔබේ Keyword ඔබේ ad එකට සම්බන්ධ වන ආකාරය සහ ඔබගේ Ad ඉතාම ආසන්න වශයෙන් ඔබේ landing page අන්තර්ගතයට සම්බන්ධ විය යුතු වේ. වෙනත් වචනවලින් කිවහොත්, Google සැබවින්ම අදාළ නැති web pages වෙත යොමු කිරීම පමණක් නොව, ඔබ මිලට ගැනීම පමණක් නොවන බව සහතික කිරීම සදහා ඔබේ landing pages search කරයි. එක් එක් keyword ඇගයීමේදී quality score ඇතුලත් කිරීම සදහා Google ගේ අභිප්‍රාය වන්නේ ඔවුන්ගේ සොයන්නාට උපරිම පරිශීලක අත්දැකීමක් ලබාදීමයි. එය දැන්වීම්කරණය ස්ථානගත කිරීම පමණක් වේ.

Quality Score ක්‍රියා කරන ආකාරය පිලිබදව කතා කරමු.

quality score 1 සිට 10 දක්වා පරිමාණයක වේ. 1 අවම ශ්‍රේණිගත කිරීම හා 10ක් ම ඉහළ අගයයි.

screencapture-google-lk-search-1514356076188-43983

මෙයින් අදහස් කරන්නේ, ඔබේ තරගකරුවෙකු

ඩොලර් 5ක keyword මත ඇනවුම් කර ඇති අතර එය quality score 4ක් තිබේ නම්, සහ ඔබ එකම keyword සදහා පමණක් ඩොලර් 3ක් ලබා දෙන නමුත් Quality score 7ක් ලබා දෙනවනම් ඔබගේ දැන්වීම් වඩාත් අදාළ වන බැවින් ඔබ විසින් ඔබ මිල ගණන් ඉදිරිපත් කරන විට Google ඔබට ඉහළම ස්ථානය ලබා දිය හැකිය. ඔබේ දැන්වීම සදහා සේවය කිරීම වඩාත් අර්ථවත් කරන නිසා එය එහි උසස් අදාළතාව නිසා එය නරබන්නාට එය මත click කිරීමට ඉඩ ඇත.

Quality Score මගින් ඔබට ප්‍රයෝජනවත් වන මූලික වටිනාකමක් කොපමණද යන්න තීරණය කිරීමට ඔබට උපකාර කරයි.

උදාහරණයක් ලෙස, pixel clear හි digital marketing landing page සළකා බලමු. අප marketing වචනයට bid කරා යැයි සළකා බලමු. එමගින් ඔබේ වෙබ් අඩවියේ අන්තර්ගතය ප්‍රමාණවත් නොවන බව එමගින් සදහන් කල හැකිය. එය ඔබට වියදම් යන කාර්යයක් නොවේ. ඔබේ keywords තෝරාගැනීම සදහා ඔබට මෙම තොරතුරු පාවිච්චි කල හැක.

ඔබ සාර්ථක PPC Campaign එකක් සදහා සූදානම් කිරීමට අවශ්‍ය නම්, ඔබ විසින් bidding කරන keyword අතර සබදතා ගොඩ නගා ගැනීමට ඔබ ප්‍රදර්ශනය කරන දැන්වීම් පිටපත සහ ඔබ යොමු කරන Landing Pages (මෙම article එකේ පසුව keyword landing page, Ad Copy Optimize කිරීමේ stragery සලකා බලයි. ඔබට මෙය කළ හැකි නම් ඔබ කරන්නේ කුමක්දැයි ඔබ සැබවින්ම දන්නා බව Google ඔබට පෙනෙනු ඇති අතර අඩු මුදලක් සදහා එම ඉහළම ස්ථානයේ ඔබේ ad තැබීමට බොහෝ සෙයින් ඉඩ ඇත.

 

Keyword Match Types

ඔබ ad එක ප්‍රදර්ශනය කර එය ඔබට ලැබෙන විට, ඔබ යමක් එක්තරා කණ්ඩායමක් තෝරාගැනීමට අවශ්‍ය නොවන අතර එම ad search engine තුළට ඇතුලත් කර ඇති විට පමණි. පුද්ගලයෙකුට එක් වාරයක් සදහා සෙවිය හැකි ක්‍රම ගණනාවක් ඇති බැවින් Google සතුව තිබෙන විට ඔබේ Ads display කිරීමේදී වඩාත් නිශ්චිත උපදෙස් ලබා දීමට ඔබට හැකි keywords වර්ග 3කි.

ඒවා පහත සදහන් ආකාරයට වේ.

  • Exact Match
  • Phrase Match
  • Broad Match

 

Your Google Adwords Strategy

Keyword Strategy

එබැවින් ඔබේ ප්රචාරණ උපාය මාර්ග ප්රශස්ත කිරීම සදහා ඔබට කෙසේ හෝ උදව් කළ හැකි මෙම keywords types තිබේ.නමුත් කවරකු සහ කවදාදැයි ඔබ දන්නේ කෙසේද? match types සෑදීම සදහා multiple strategies තිබේ. නිවැරදි විසදුමක් නැත. අපි සාමන් භාවිතයන් කිහිපයක් ගැන සාකච්ඡ කරමු. ඔබේ ප්රචාරණ කටයුතු සදහා සහ ඔබගේ නොවන දේ කුමක් දැයි තීරණය කිරීමට ඔබේම කාර්ය සාධන ප්රමිතීන් පරික්ෂා කිරීමට සිදුවන ඇති බව මතක තබා ගන්න.හරියටම setting keywords වලට exact match සදහා specific search audience ඉලක්ක කළ හැකිය. කෙසේවෙතත්, ඔබ exact match keyword මත bidding කරන්නේ නම්, ඔබ ඔබේ ඉලක්කය තදින් අර්ථ දක්වා ඇති අතර, ඔබේ reach එක තියුණු ලෙස limit කර ඇති අතර, මෙමගින් විශාල traffic එකක් නොලැබේ. නමුදු ඔබට අගය නිවැරදි පාරිබෝගිකයන් ලැබේ. උදාහරණයක් ලෙස best digital marketing company Sri Lanka ලෙස exact match දුන්නා යැයි සිතමු. Company යන වචනය යොදන්නේ සේවා සපයන ආයතනයක් සොයන නිසයි.

මෙම ගැටළුව් මග හැරීම සදහා, ප්රසිද්ධ strategy එක වනුයේ traffic සදහා open කරන ලද පුළුල් තරගයක් සියලු keywords සමග ආරම්භ කිරීමයි. දැන්, high volume of traffic හොද දෙයක් විය හැකිය. නමුත් එය සුදුසු Qualified traffic නොවන බව සහතික කරගන්න.වෙනත් වචනවලින් කිව්වොත්, නිදසුනක් ලෙස; පුද්ගලයෙකු digital ලෙස search කලා යැයි සිතමු. and your ad for

The viewer may click on your ad, නමුත් ඔහු වෙත යැවූ Search term සාමන් සහ නොපැහැදිලි නිසා ඔහු ඔබගේ යෝජනාවට පෙරමුණ ලබාගැනීමට ඉඩ ඇති බව සැලකිය යුතු ලෙස අඩුය. එනම් digital marketing සේවාව ලබා ගැනීමට company එකක් සොයන පුද්ගලයෙකු keyword අඩු විය හැක. එහෙත් බොහෝ දෙනා පහසුවෙන් broad match keywords සමග ප්රචලිතව ඇති traffic quantity නොමග යවයි. ඔවුන් ගුණාත්මකතාවය ඇගයීමට වාර්තා කිරීම දෙස බලන්නේ නැත. බොහෝ විට ඔවුන් සම්පුර්ණයෙන්ම irrelevant keywords ranking කර නොතිබූ traffic අතර , ඔවුන්ගේ මුදල් නාස්ති කරනවා.

 

එය අතිශය වැදගත් වන්නේ, ඔබ ඔබේ keywords broad match නම්, සෙවුම් විමසුම් එන්නේ කුමන ආකාරයෙන්ද යන්න නිරීක්ෂණය කරන්න. අමතක නොකරන්න. පසුව ඔබට අවශ් විට negative match එකතු කර ගත හැක.

Good keyword strategy  යනු , broad match සහ phrase match භාවිතා කිරීම සදහා භාවිතා කිරීමයි. ඉන්පසු ඔබේ ව්යාපාරයට හොද පරිවර්තනයක් ලබාගත හැකි යමක් සොයා ගැනීමට සහ search terms report භාවිතා කර ඒවා නිවැරදිව ගැලපෙන ලෙස සකසා ඇත.

ඔබගේ match type strategy සොයාගැනීමට හොදම දෙය වන්නේ දිගටම දිගටම පරීක්ෂණ සිදු කිරීමයි. ඔබේ keywords ,optimize කිරීම සදහා ඔබේ performance metrics භාවිතා කරන්න. keywords add කිරීම හෝ delete කිරීම හෝ ඔවුන්ගේ match types change කළ හැකිය. එය අඛණ්ඩ ක්රියාදාමයකි. keyword performance කාලයත් සමග වෙනස් වන අතර ඔබේ campaign strategy සමග වෙනස් විය යුතුය.

 

Account Structure

Google Adwords හි ඔබගේ actual accounts structure එක ඔබේ Paid Search Campaign එකේ කාර්යක්ෂමතාවය සහ සාර්ථකත්වය සදහා තීරණාත්මකය. එබැවින් ඔබේ keywords ඔබ මිලදී ගන්නා keywords list ඔබ සතුව ඇත. කවුරුහරි එම වචනවලින් එකක් වර්ග කරන විට ඔබට පෙන්විය යුතු බව ඔබට ad තිබේ. දැන්, මට මගේ ad display කිරීමට අවශ් keywords එකට එකතු කිරීමට අවශ්යයි. නිසා මම මෙම කෙය්වොර්ඩ්ස් සදහා ඉතාමත් අදාළ ad copy එකක් නිර්මාණය කළ ඇති අතර Searcher විසින් click කිරීම සිදු කරනු ඇති බවට ඇති ඉඩකඩ වැඩි වේ. උදාහරණයක් ලෙස, Digital Marketing Company in Sri Lanka ලෙස search කරන විට Ad copy එකෙහි heading එකෙහි best digital marketing company in sri lanka ලෙස තිබීම.”ad group” ලෙස හැදින්වෙන දෙයට අදාළ keywords සමූහයක් සෑදීම මගින් මට මෙය කළ හැකි අතර එම ad group keywords තුළට යවන අතර එම keywords වලට සමීපව ඉලක්ක කර ඇති ad එකක් නිර්මාණය කරන්න. අනතුරුව, මගේ සමාගම වෙනත් සපත්තු වර්ග විකුණනවානම් මම තවත් ad groups පිහිටුවමි. ‘Social media marketing  හෝ SEO company in sri lanka.

කෙසේ වෙතත් අප සමාගම digital marketing සේවාවන් අලවි කරන බව කියමු. ඔබගේ Account එක තවත් මට්ටමකදී ඔබේ google structure ඉඩ සලසයි. එනම් keywords සහ adcopy එකට එකතු වී ඇති පරිදි ඔබේ account එක සැකසීමට වැදගත් වේ.

 

Setting Your Budget

ඔබගේ PPC Campaign සදහා pay google කරන විට ඔබ ඔබේ ad මත click කරන සෑම අවස්ථාවකදීම ඔබේ credit card whipout නොකළ යුතුයි.ඒ වෙනුවට,Campaign Level එකට daily budjet එකක් සකසන්න.එමනිසා එක campaign එකක් සදහා,දිනකට ad ස්ථානගත කිරීම සදහා Google හට කොපමණ මුදලක් වියදම් කළ හැකිදැයි ඔබට තීරණය කළ හැකිය. මට කියන්න පුළුවන්, මට දිනකට $300 social media marketing සහ $200 digital marketing සදහා වියදම් කරන ලෙස Google එම ප්‍රමාණය ඉක්මවා නොයයි.

 

පැයකට හෝ දෙකක මුලු මුදලම වැය කරන්නේ නම් කුමක් කළ යුතුද? සියල්ලට පසු ඉතා වැදගත් සහ ඉතා ජනප්‍රිය keywords තිබේ නම් ඔබ risk එකක සිටින්නේ මොකද ඔබේ budget ඉල්ලා සිටීමට ඉඩදෙන Google විසින් මෙම විශේෂාංගය මුළු දවස පුරාම පැතිර යා යුතුය. දවස පුරාම ස්ථාපිත කිරීමට අවශ්‍ය වන brands සදහා මෙය හොදින් ක්‍රියා කරයි. දෛනික අයවැය  සීමාව නිසැකවම reassuring feature වන අතර, විශේෂයෙන්ම paid search සමග ආරම්භ කරන අය සදහාය. ඔබ ආරම්භ කරන විට අඩු budget set කළ හැකි අතර, slowly begin measuring success and lead quality, ඔබ ඇත්ත වශයෙන්ම මුදල් ගොඩක් ආයෝජනය කිරීමට පෙර ඔබේ campaign ප්‍රචාරය කිරීම සදහා උත්සහ කරන්න.

 

 

Optimizing Ad Copy

දැන් ඔබ daily budget එකක් සැකසූ නිසා, $500, මක්නිසාද යත්, මුළු අයවැය සෑම දිනකම වියදම් කරනු නොලැබේ. ඔබගේ full daily budget spend කිරීමට google උත්සහ කරනු ඇත. එසේ වුවද, එසේ කිරීමට ඉඩ ඇති හැකියාව අවසානයේදී keywords මත රදා පවතී.නමුත් ad copy කාර්යක්‍ෂමතාව ද වේ. ඔබට පළමුවෙන්ම ads මත click කරන්නට කිසිවෙකුට කිසිවක් ලබා ගත නොහැකි නම් ඔබ කිසිවක් නොගෙවනු ඇත. ඵලදායි ppc campaign එකේ ඔබේ ad copy එක ඉතා වැදගත්ය. ඔබේ ad නිර්මාණය කිරීම සදහා ඔබට අවශ්‍ය වන Formular සීමා කර ඇති නිසා ඔබ භාවිතා කළ හැකි characters ගණන Google සීමා කරයි. ඔබට මතක තබා ගත යුතු අංක හතර  : 25, 35,35,35

title හෝ headline සදහා ඔබට characters 25ක් ඇත. ad එකේ පළමු පේළිය ලෙස නිල් පාටින් display වේ. Then you have 255 characters (35 shown ) display URL සදහා (“vanity URL”) මෙය සත්‍ය link එකක් නොවේ. ප්‍රදර්ශනයට පමණි. උදාහරණයක් ලෙස, digital marketing ගැන නම්, display URL සෑදිය හැකි වේ, www.pixelclearnew.jp.sanetra.net/ digital marketing company sri lanka මෙහි tracking code එක තිබිය හැක.

 

Measuring Your Success

Four Basic Metrics යනු කුමක්ද?

දැන් ඔබට ඔබේ ad, ඔබේ keywords සහ ඔබේ account structure ඇත. ඔබට මෙම සියල්ලම optimize කිරීමට අවශ්‍යයි. ඔබේ campaign එක optimize කිරීම සදහා ඇති එකම ක්‍රමය වන්නේ metrics භාවිතා කරමින් සහ Google සපයන බවට වාර්තා කිරීමයි. ඔබ අවධානය යොමු කළ යුතු main metrics දෙස බලමු සහ එය වැදගත් වන්නේ ඇයි යන්න බලමු.

Paid Search සදහා වැදගත් වන basic metrics 4ක් ඇත.

  • Impressions
  • Clicks
  • Conversions
  • Spend

 

impression යනු, යම් keyword එකක් සදහා ad එක

 

ඔබට ඔබේ ad දෙස බලන පුද්ගලයින්ගේ සංඛ්‍යාව දළ වශයෙන් දැක්විය හැකිය හෝ අවම වශයෙන් ad වලට සේවය කරන අයගේ සංඛ්‍යාවද දළ වශයෙන් දැක්වේ.Click යනු, එම පෙන්වන Ad එක Click කිරීමයි. මෙම impression සංඛ්‍යාව වෙනස් වේ.because එය නරබන්නේ ඔබගේ ad මත click කළ බැවින් ඔබේ ad, display කිරීම පමණක් නොවේ.

Conversion යනු, ඔබ හට ad එක click කර පැමිණෙන පුද්ගලයා

once they got to your landing page.This action could be downloading an offer,purchasing your product,etc. ඔබ ඔබේ Account එක සකස් කළ විට,ඔබ යම්කිසි ඉල්ලීමක් සම්පූර්ණ කර හෝ කිසියම් දෙයක් මිලදී ගෙන ඇති විට Google විසින් දැනගැනීමට ඉඩ දෙන ඔබගේ web අඩවියේ tracking code යවා ඇත. එබැවින් ඔවුනට conversions මග පෑදිය හැක.

ඔබේ campaign එක සදහා ඔබ වැය කළ මුදල කොපමණද යන්නයි.

 

Combining the Four Basic Metrics

මෙම basic metrics සොයා ගැනීම වැදගත් වන අතර, නමුත් ඔබගේ optimize එකට වඩාත් විවේචනාත්මක විශ්ලේෂණයක් ඇත්ත වශයෙන්ම මෙම සරල ඒවායේ සංයෝජනයන්ය. These Include:- click through rate, conversation rate, cost per click, and cost per acquistion.

 

Final Thought

Conclusion

මෙම පොත කියවීමෙන් පසු, මෙම paid search works ක්‍රියා කරන ආකාරය ගැන හොද අවබෝධයක් තිබිය යුතුය. ඔබේ ව්‍යාපාරය සදහා paid search campaign නිර්මාණය කිරීම සහ කළමණාකරණය කිරීම සදහා ශක්තිමත් පදනමකි. මතක තබා ගැනීමට වැදගත් පියවර කීපයක් පහත දැක්වේ.

  • Paid search is based on a pay-per-click (PPC) model.
  • Account structure is critical. Organize your campaigns, ad groups, keywords, and ad copy appropriately.
  • Aim for high quality scores to increase performance and reduce costs.
  • It’s easy to waste money, so be careful how you choose to spend it.
  • Use paid search to compliment your inbound marketing. Focus on mastering inbound marketing first – blogging, driving leads, understanding search engine optimization, etc. Find out what keywords are directing traffic to your site from organic search results, and use these to inform your choice of keywords for paid search.
  • Always be optimizing! There’s never a shortage of ways to improve your paid search campaign. Keep making improvements so you can drive your performance up and your costs down and ultimately run a successful PPC campaign.

 

Match Type සංකේතය Match වනුයේ Keyword Match වන keyword
Broad Match නැත වැරදි අක්ෂර සමාන පද අදාළ වචන Close Variants* Digital Marketing digital advertising best digital company social marketing
Broad Match Modifier + “+” ලකුණ සහිත වචනය අනිවාර්යෙන්ම තිබේ. අනිත් ලක්ෂණ match type වේ +Digital Marketing best digital company Sri Lanka
Phrase “ ” කාක පාදය සහිත වචන අනිවාර්යෙන්ම එම ලෙසම තිබේ. එම දෙපස ද එකක් තිබිය හැක. “Digital Marketing” best digital marketing company in Sri Lanka
Exact [ ] එම වචන කාණ්ඩය එලෙසම තිබිය යුතුය. [Digital Marketing] digital marketing

 

Close Variants උදාහරණ
වැරදි අක්ෂර dibital –> digital
ඒක වචන බහු වචන company –> Companies
නාම පද ක්‍රියා ප Market –> Marketing
කෙටි පද Central Province –> CP
කෙටි යෙදුම Rupees –> Rs.
ලියන අක්ෂර Digital –> digital
Share

Recommended Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *